Flash

http://uploads.ungrounded.net/70000/70113_rbo.swf
nice flash.. about RO but don't understand RO also can enter.... cuz... it's dang cool!!!

5 comments:

Kye said...

Umm... Ben... this is actually a real game. It came out for download months before we started TOA and there are DVDs of this game everywhere in Low Yat. Bro finished the game like 20 times... bugger RO crazy.

CD055-1 said...

>.>;;;;
lol!!! i wanna play it too!!!

*rushes off to download it*

ben

CD055-1 said...

.. btw.. how did u know i posted that? i dind't write my name also

Kye said...

Lucky guess. ^_^

cockroach said...

wat website?
i wanna download oso..
i oni got d stupid demo version which lemme play oni 2 levels..><

-KeN-