PARTY INFO UPDATE!!

well...we've figured out the venue...and it will be at.....

BERJAYA TIMES SQUARE HOTEL!!! on the 30TH OF OCTOBER!!!!

this is because it's easy access...and Sunway Hotel is really too expensive for our pockets...

okay..let me fill you in on the details...

don't faint.....but we decided to book the Brooklyn 2-Bedroom Suite for only RM2000++...

the good news is..if we have 20 people coming...we only need to pay RM100 per person...
this is really worth it...because the rooms are huge...there's a big hall to hang out in....a big tv...*bring ur ps2's*...and we won't get bored...because we're in KUALA LUMPUR!!!
we can go out to bukit bintang....bla bla bla.....it'll be fun!!! there's a big pool in the hotel somewhere...we can go midnight swimming....*erm...if we're really quiet la....and we bribe the security guard or something...*

are u getting excited? or still fretting over the price???????

okay..i'll make u feel better.....i was kidding about the price of the Brooklyn Suite....

it's only RM1200++

hehe...does that make u feel better?

RM1200 devided by 20 people will only cost us RM60 each...

that's better than RM100, right?

still catching ur breath? not feeling better at all? "It's only RM40 difference!!" Shawn says...

okay...i'll reduce the price again....*i sound like a tv commercial la....*

HOW DOES RM540 SOUND TO U?

meaning we all only pay RM28 each.......

*jumps in excitement*


well...i don't know about u...but it sounds great to me...
it will be held on the 30th of October...the end of this month..!!!
and i can't wait to hang out with all of u..!!!
please...those who are going...confirm with me at least latest by thursday...yes...THIS THURSDAY...because i'll need to book the Suite...hope u'll ALL come!! it'll be a monkey of a party!!!
CAN'T WAIT!!

those confirmed:
sam
chris
kenneth
benruto
shawn
li sian

jia ling
jon

amrail
mock-up king!!!
william
james
eve

36 comments:

cockroach said...

walao.. this 1 is alot betta than d halloween wan..XD
so syok mer?
i wanna go ler..=p
can bring outsiders mah? kekeke~
when isit?

Sammie~~!! said...

hahaha...of course!! bring ur girlfriend!! i want to meet her..
it's still a halloween thing...
the decorations will be halloweeny...?
so are u coming ken?
confirmed?

ChrisYuen said...

yeah!!! party in kl...we can all go lepak around..confirm i goin...muahaha!!! fun..fun..FUN!!! uuuu...and midnight swimmin..wanna try...

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Sammie~~!! said...

yup yup! ^_^

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
CD055-1 said...

so.. is it RM2000
or Rm1200
or RM540... =.=;;;

count me in... i won't wear naruto costume or chokichoki plastic wrapper though ^^

cockroach said...

To choki choki=
hahaha..
i wonder how many choki choki wrappers u haf 2 use in order 2 get urself wrapped up man..XD

To sam=
haihz.. me n my gf cant stay long edi wan la.. 100% breaking off damn soon..><
mayb i bring sum1 else instead of her..=p kekeke~
o yar.. count me in oso..^^
like wat choki choki say..
how much ler?
RM2000? RM1200? RM540?
u making me damn confuse..><


n apa date?!?!?!?! d whole xploration week mer?

cockroach said...

o.. i saw when liao..
hahaha.. me so blurr..

CD055-1 said...

... when u break off with ur gf.. intro me to her.. muahaha!!!

Sammie~~!! said...

aiyo...all never read properly wan...it's RM540 only...the last amount i put there is the correct one...
really so confusing meh?
breaking off? haih...why no one seem to be able to last...?
so sad la...
okay..bring someone else lor...
and DON'T INTRODUCE TO BENRUTO!!
he'll steal her heart and never give it back...fuyohh!!
hahahaha...
kidding la...

cockroach said...

oi ben..
now u how many leg on titanic ler?
still wan summore mer?
kekeke~ juz jking..=p

CD055-1 said...

ok.. it's RM 540... 10 ppl RM54... but i doubt it.. if all come.. we pay.... les than RM20? lol!!

wat lar.. i'm that bad meh.. don't worry.. i'll treat her real 'good'muahaha..... (jk, not interested also... my type of girl is RARE!!!)

what u mean by leg on titanic?? u assignment stress until sentence all also kaput?

Sheau Hwa / Jelly said...

can i follow my bro..........but i'm only 12 n i dun knoe his frenz .....- jt's sis

Sammie~~!! said...

u come...and then u'll know ur brother's friends lor...
don't worry..we're all very friendly people...VERRRRYYYY friendly....especially certain people who like to kau leng lui...
hahahaha...
come la...!! u're welcomed!!!
that is..if u don't mind the monkeys in the class....^_~

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Canadian Topsites said...
This comment has been removed by a blog administrator.
ChrisYuen said...

hahaha...jt's sis wanna come but da bro pulak not sure...come le..but make sure ur bro oso comin 1st..and u'll see how monkey is cd055-1...muahahaha...

CD055-1 said...

12.. our topic of conversation will suit? haha...
y am i the only 1 wif my nick in the 'who's coming list'

ChrisYuen said...

special mah...u should be happy...hehehe..it's a privilege..

Sammie~~!! said...

cos u're special, ben....
cos u're special....

kage said...

my gosh Sam, yu almost scare me to death with the price!! Psychological trick u r usin... thank god is only 540..

Sammie~~!! said...

hehehe...yeah...that was the idea, li sian...to scare u guys...
u know..the room is huge!!
1000+ square feet...
know how big that is?
it's.....BIG!!!

ChrisYuen said...

uh huh..big..uhh..can u even estimate how big is a 1000+ square feet,sam???hehehe...jk..=P

Kye said...

Sounds great, Ah Sum. Ready to go. I'll go design my costume now... hehehe

Sammie~~!! said...

hahaha...okay...remember not to wear something similar to Amrail's costume...pink bunny suits are out...together with fuzzy bunny ears and tail....

CD055-1 said...

ROOOAAAHHH!!!! ME NO NARUTO!!! ME BEN!!!

ben....

ben....

ChrisYuen said...

ben...ruto...wakakaka...can la..we help u dye ur hair blonde and spike it up.den we try to get a naruto costume...hehehe..uuuu..fun...

CD055-1 said...

... WWAAARRGGHHH!!!!!!!! RRRAAAWWWRRR!!!!!!!!!!!!!!

BEN DESTROYS WILDLIFE PRESERVE'S BARS AND GATES AND POPCORN STALLS!!!! (kept the choki-choki stall pure clean)

JustEve said...

ooh i didn't see this post o_o i don't mind going actually *grins*

JustEve said...

but then li hiorrr... macam too many batangs la!! invite more girls la!!

Sammie~~!! said...

hahaha...i'm trying, i'm trying...help me la...

JustEve said...

hahaha :p i think our class have too little number of girls =/ i'll ask some of my friends and see if they'll like to go, is that alright?

Sammie~~!! said...

yeah sure..!! it's a party after all..!! ^_^

Anonymous said...

R u all really friendly?????............ --? but the way my bro describes you all .........hehe ......i dun't knoe den ...........???????????

Sammie~~!! said...

oooo...junn tseng!!! u described us?!?!?! i wonder what he says...
don't believe him la...we're all really nice wan...it's him who's the demented person...
=p